Dagen med Meps

Hej hej. Det var ett litet tag sen jag skrev ett ordentligt inlägg, så sorry för att det inte finns så mycket att läsa om här på min blogg. Men i alla fall idag har jag varit hemma hos Meps, eftersom vi två inte skulle göra något speciellt idag så bestämde vi att jag skulle fara dit, istället för att båda ska sitta ensam hemma och ha tråkigt. Jag har gjort en till svinrygg på Meps, och så har vi pratat om lite random stuffs och så har vi inte gjort så mycket annat. Fick veta både bra och dåliga saker idag, men man kan inte göra något åt det som varit alla måste ju tänka att livet går vidare. Men det har varit en kul dag med Meps alltid kul att träffa någon, och Meps you make my day säger jag bara. Btw idag har vi fått den nya tvn som vi beställde från internet, mycket bättre än den andra som inte fungerade som den borde fungera. Nu har jag inget mer att skriva om dagen ska ladda upp några bilder på svinryggen som jag gjorde på min modell.

Några bilder från svinryggen kommer här.


Kommentera gärna vad ni tycker!
Själv tycker jag att jag har blivit bättre på det här med svinryggar.

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Startat årets första tävling där man kan vinna valfritt smycke, var gärna med :D

2012-01-05 @ 20:04:12
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: MEPS

Hödu du ha glömt lite frissa-stuff vi mej x) ja kan ta me di då vi syns nästa gång :)



thaaanks, you made my day too :3

2012-01-06 @ 12:32:01
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback