Söndagen i Jakobstad

Detta blir ett ganska sent inlägg nu ikväll. Idag har jag varit i Jakobstad hos mina söta småa kusiner, Tilde och Isabelle. Det är alltid kul att fara och hälsa på dem, jag far dit ganska ofta. Jag hade med kameran för att ta några bilder, men det blev inte så många bilder innan kameran slocknade, för jag glömde ladda den innan, men ni får nöja er med några bilder i alla fall. De är så söta båda två, tänk att man själv har varit så liten och kanske lika söt. Sen på väg hem så tog vi en snabb sväng in till abc och åt. Denna helg har varit bra, längtar redan till nästa helg för då är det fest. Imorgon blir det en lång skoldag... hur ska man orka? Ska nog börja sova snart är trött efter denna dag. Godnatt i förväg!

Bilder på mina kusiner kommer här.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback