Torsdag kväll

Hej hej. Dåligt uppdatering igår, sorry för det. Men jag har inte så mycket att skriva om just nu så det blir inte så många inlägg per dag. Denna dag har gått långsamt åtminstone i skolan även om vi fick sluta klockan 13. Modersmål var väl helt okej, men på kemi tänkte man somna, långsammaste dagen på länge, men annars hel vanlig dag. Men skönt att få sluta tidigt i alla fall och imorgon är det fredag, skönt det ska bli. Jag har inte riktigt några planer inför helgen men om nån vill hitta på något så är det bara att smsa/ringa mig. Skulle gärna vilja göra något istället för att sitta hemma under en helg. Just nu har jag inget mer att säga, imorgon är det fredagen den trettonde om ni inte visste det.

Jag har brist på bilder just nu...


Kommentarer
Postat av: anonym

skulle du inte kunna ha en fråge stund där man får fråga om hår och produkter och sånt?

2012-01-12 @ 20:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback