Röd-lila slinga i håret (a)

Godkväll bloggen och alla läsare. Nu sitter jag här med familjens dator igen, eftersom min egen fortfarande är sönder. Hoppas den blir fixad snart, för jag skulle hellre vilja ha min egen än att ha denna, men jag kan ju inte riktigt göra något åt det just nu. Men ni får väl bli glada att jag ändå bloggar något inlägg även fast jag inte har min laptop just nu.

Min dag i skolan var väl helt bra, vi skulle färga några hårtoffsar men så lämnade kvar så mycket färg så jag och en annan i klassen färgade en slinga var på vårt hår. Vi satte färgen 6.26 alltså en färg som är mörk och kall, och innehåller färgerna lila och rött. Så nu har jag en ganska bred röd-lila slinga i håret i like (a) nu fick jag testa att ha någon annorlunda färg i håret. Känner på mig att man kommer börja färga håret ganska så ofta nu när man går till frisör, i måndags färgade jag håret och idag har jag gjort en slinga i det. Men det är roligt att färga, tror faktiskt att det är det roligaste vi har gjort i skolan hittills.

Jag fotade några bilder när jag kom hem, men det syns inte lika bra på bilden som i verkligheten.


Kommentarer
Postat av: Jen

Sv: Japp :D Men de tycker int min mamma.. :P

2012-01-26 @ 15:58:43
URL: http://jennulisblogg.blogg.se/
Postat av: MEPS

man sir int slingon nå braaa :( men ja antar att ja får si den på lördan om du kommer ti becka å lelles 31årsfest?



Söööt du e <3

2012-01-26 @ 16:08:46
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback