Härlig fest igår

Festen igår var helt härlig, kul att få träffa sina bästa vänner, och kul att träffa såna som man inte har sett på några veckor. Helt bra musik var det, men det var så kort stund bara några timmar, det borde vara längre. Nästa fest är igen 17.03.2012 längtar redan tills dess. Sorry för att jag inte uppdaterade igår, jag hade inte tid, och nu har min laptop tydligen dött på riktigt. Alltså kommer jag inte kunna uppdatera så mycket på några dagar, det förstörde min dag. Man sitter här och är helt slö, inget att göra, och inte ens en egen dator, så man måste vara inne på familjens laptop men här kan jag inte sitta hela tiden. Nåja får väl hoppas på att min laptop går att fixa för annars är jag väl tvungen att köpa en ny, men hur skulle det gå till när man inte har så mycket pengar? Hoppas det ordnar sig åtminstone, för jag vill kunna uppdatera bloggen. Detta blir kanske det enda inlägget för idag får se.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för fester du brukar gå på ? :)

2012-01-25 @ 08:09:41
Postat av: G A B R I E L L A D A F F O U R -

Kolla gärna in mina vinter bilder, bara skrolla ner lite grann och kommentera vad du tycker!

Kram ♥

2012-01-25 @ 20:42:14
URL: http://gabrielladaffours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback