Fredag imorgon

Nu har jag nyss varit och duschat, och sitter här i soffan och har mysigt med varm choklad och lyssnar på musik. Min laptop är fortfarande sönder, och det är orsaken till att jag inte uppdaterar lika mycket de här dagarna. Dagen har väl varit helt okej, och ikväll har jag varit och träffat mina söta kusiner. Något mer tror jag inte jag har att säga nu, är trött eftersom man måste stiga upp så tidigt om morgnarna, ska börja sova tidigare ikväll. Men imorgon är det fredag så man ska vara på toppen humör. " 31-års filmkväll " hos mina vänner på lördag, det ska bli skojj, saknar dem eftersom vi inte träffas lika ofta längre. Btw jag är glad att ni fortfarande läser min blogg även fast jag inte uppdaterar lika mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback