Svaren till frågestunden!!!

Svaren till frågestunden kommer här:

1. När kysstes du för första gången?
Sv: Jag är ju ärlig och jag säger nu att jag har aldrig blivit det.

2. Vad tycker du om din frisörsklass?
Sv: Den är helt bra och kul har vi på lektionerna.

3. Har du din bästa vän i din frächa klass?
Sv: Tyvärr inte mina bästa men bra kompisar har jag i klassen.

4. Gnugga mellan tårna?
Sv: Öhh jag förstod inte riktigt vad du menade med det!?

5. Har ni långa/korta dagar i skolan?
Sv: Måndagar-onsdagar kl. 09.00-13.30, torsdagar kl. 08.00-16.00, fredagar kl. 08.00-15.00 och finns det undantag så slutar vi tidigare än det.

6. Vad åker du med till skolan?
Sv: Med bil, mamma, pappa, mommo eller moffa.

7. Vad är din favoritlektion?
Sv: När vi är i salongen och engelska lektionerna.

8. Vem var din första kärlek?
Sv: Sådant skriver jag inte här på bloggen tyvärr.

9. Vad fick dig att börja blogga?
Sv: Det var min kompis som ville att jag skulle skaffa en blogg och det gjorde jag. Är glad över att jag gjorde det också så tack Johanna.

10. Vilket är ditt drömresemål?
Sv: England, Spanien, Tyskland och varma länder.

11. Har du fått många nya vänner i din skola?
Sv: Ganska många, de i min klass och några i parallellklassen. Jag känner inte så många ännu så man kanske får flera kompisar senare.

12. Vad är kvadratroten ur 6437?
Sv: Jag är så dålig på matte att jag måste använda en miniräknare för att räkna ut det och här är svaret: 80.23091673 för att vara exakt.

13. Konstigaste hårfärgen du skulle tänka dig att ha?
Sv: Det skulle nog vara neon rosa eller något liknande.

14. Kan du visa alla dina frisörsaker?
Sv: Ja när jag har fått alla saker så ska jag lägga upp en bild.

15. Vad gör du när en dag bara känns helt tråkig? Något bra tips?
Sv: Jag ringer alla mina kompisar och frågar vad de gör, eller så sätter jag mig i soffan och ser på film eller lyssnar på musik.

16. Ska du inte se på robinson eller true talent?
Sv: Jag missar aldrig robinson, och jag ser inte på true talent.

Tack så mycket för alla frågor! En ny frågestund kommer senare! :)



Meps kan vara en stolt fotograf som tog denna fina bild på mig =)

Kommentarer
Postat av: beccis

hur har din dag varit?

2011-09-01 @ 17:56:44
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: MEPS

Meps ska vara så stolt över att modellen var så fin på bilden :)

2011-09-03 @ 09:56:32
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback