Lördag - Ut och köra moped!

Hello. Sorry för att jag inte har uppdaterat idag, men jag har inte haft tid att blogga. Jag har städat, varit med kusinerna, varit ut och gäzat moped med Jen och Meps. Och snart ska vi fara iväg och träffa släkten och så ska vi fira moffa som fyllde år igår. Det är mycket att göra denna helg, men så ska det vara, inte ska man sitta hemma när det är helg. Imorgon ska jag fara ut och gäza moped,och så ska jag laga läxor och sova länge.

Här är dagens bilder:

















Hihi det är kul att vara ut och köra :))


Kommentarer
Postat av: MEPS

fiiiina bilder (undrar vem som ha fota dide bilderna på dej.. heheh (A))

gör de nå om ja snattar den dä bilden på mig&Jen?

2011-09-10 @ 17:11:06
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback