Godmorgon!

Nu har jag precis vaknat. Sovde ungefär 11 timmar inatt, skönt att sova länge. Jag tänkte att jag skulle blogga igår efter att jag hade kommit hem men jag var så trött så jag orkade inte sätta på laptopen. Pinsamt det var igår också... jag och sundris var på bio men vi såg på Colombiana istället för en orsak. Den var helt bra, men kanske lite för mycket action i fílmen, vi var bara några som var och så på den igår. Det var en weird fredag igår men en kul skoldag och sen på bio med sundris.

Nu är det lördag och idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Jag tror att jag måste städa mitt rum, och senare idag kanske jag fara ut och köra moped med de personer som jag brukar fara ut och köra med. Men nu ska jag skicka sms till jen och fråga om hon joinar mig ut och köra moped med mig senare idag.


Kommentarer
Postat av: MEPS

hihihi förlåt men ja kan int håll me fö skratt. Va sa i i biljettluckan då ni bara va 16? xD

2011-09-17 @ 17:06:12
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback