Awesome kväll :D

Kvällen i stan, på subway och sen på bio var awesome säger jag bara. Och jag har aldrig skrattat så här mycket till någon film som jag har sett på bio, bridesmaids var så kul och man skrattade nästan hela tiden. Den rekommenderas för er som inte har sett den, och filmen var min och kompisarnas humor så den passade oss bra. Synd att inte alla kunde komma på bio, vissa hade annat att göra och några ville inte komma med på bio men alla tycker ju inte om samma sak men kul att träffa er "gänget" igen, har saknat er när vi inte har träffats på ganska länge. Vi måste göra detta oftare eller åtminstone fara till stan, jag köpte inget annat än subway, godis, dricka och biobiljetten, men måste fara och shoppa någon dag. Men tack alla som har gjort denna fredagkväll till en av de bästa dagarna på länge. Och hoppas att vi träffas snart igen, de flesta träffar jag på söndag för då ska vi fara ut och gääza med mopeden hihi. 



Tänk detta var ungefär ett år sedan, vi måste ta ett nytt gruppfoto i stan snart ♥


Kommentarer
Postat av: Helena

så lite så :) Lägger till dig på bloglovin så jag inte missar några inlägg. Kram

2011-09-02 @ 22:46:31
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: elina.

trevligt :) hur är det idag?



igår hade vi nollning och inspark för våra kära ettor, kommer snart upp roliga bilder från det på bloggen, kolla gärna det ;) lite äckligt bara måste jag varna för, men kul hade vi!

2011-09-03 @ 12:50:19
URL: http://elinatauson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback