Klippa varandra imorgon

Idag har vi gjort en permanent rullning på dockan igen, som vi gör varje måndag. Men så råkade jag göra fel igen så jag fick börja om lyckat, men det är svårare än vad man tror, och jag har gjort fel nästan varje gång. Imorgon och på onsdag ska vi klippa håret på varandra, undrar hur det kommer att bli och om man vågar klippa håret på en kompis, men man måste ju och man kan ju försöka. Snart måste man väl börja läsa till provet som vi har på fredag, om man orkar alltså, men just nu har jag ingen lust med det, nu ska jag bara slappa.

Eftersom jag har brist på bilder så lägger jag upp en bild på dagens outfit.


Kommentarer
Postat av: Izabella

fin outfit!

svar: Tack! :) okej låter härligt :D imorrn blir det bara ännu mer plugg, ska du göra nått kul? :D

2011-10-24 @ 20:03:23
URL: http://onlyjag.blogg.se/
Postat av: ida

*rullkammning kanske..

2011-10-25 @ 16:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback