Tisdag kväll

Sorry för en dålig uppdatering!!!

Igår när jag tänkte blogga så fungerade inte blogg.se för mig, så det blev inget bloggande igår, hoppas att ni inte har blivit för mycket besvikna nu. Hoppas att ni alla har det bra, själv är det helt okej med mig, idag råkade jag sträcka mig så jag har ganska ont i benet, men jag får hoppas att det blir bättre. Jag kunde inte fara på zumba idag, ganska synd för jag ville fara men det gör ont när jag sträckte mig så det skulle bara blivit värre om jag skulle farit på zumba idag. Nu ikväll har jag bara vilat mig så det ska bli bättre tills imorgon, för då ska vi ha en annorlunda skoldag och då ska alla frisörer (även från andra skolor) samlas på ett ställe, och så ska vi vara utomhus hela dagen och ha olika aktiviteter, så vi lär känna varandra och träffa andra ettor som går första året till frisör. Det kommer säkert bli en ganska rolig dag, men det kommer kanske regna imorgon, men inte lika kul om man ska vara utomhus en hel dag och det regnar. Men nu ska jag se vad jag ska ha med mig imorgon, och välja vad jag ska ha på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback