Skoldagen i stan

Nu har jag nyss kommit hem från stan. Vi gjorde skoluppgiften på nästan två timmar, och sen när vi var färdig med den gick vi och äta på en kinesisk restaurang som finns i Rewell center. Jag hade aldrig ätit där förut men det var god mat, och billigt också för att vara en kinesisk restaurang. Sen gick vi runt i olika butiker, men jag köpte bara en nagelfil och en basic - toplack. Man behöver ha mycket olika saker när man ska bli frisör, till håret och till naglarna. Tänk om alla våra skoldagar skulle vara på det här sättet, att man får fara till stan och göra en skoluppgift och sen göra vad man vill när man är färdig. Det har varit en nice dag i stan med två härliga personer. Ikväll har jag mycket jag ska göra, nu ska jag göra läxorna, sen ska jag klippa färdigt min frisörläxa, och sen ska jag fara på zumba. Men nu måste jag göra läxorna och inte sitta här och blogga.

En bild på det jag köpte i stan:


Kommentarer
Postat av: FANNY (:

så härlig blogg du har(:

2011-10-04 @ 22:15:07
URL: http://ponnybrudarna.se
Postat av: Neaaaa

brukar int kinamat allti va billli? ;D hhaha näää men int veit ja

2011-10-05 @ 18:34:20
URL: http://neea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback