Happyface its friday

*Happyface* nu är det fredag ♥ Jag har nyss kommit hem för en stund sen, skönt det är att sluta tidigt på fredagar. Och jag tror aldrig att jag har skrattat så här mycket på någon matematik lektion förut, när vi gick igenom några matte tal på tavlan sa läraren att han kunde säga talen på kinesiska, och så började han prata på kinesiska, det var roligt. Det är inte ofta man får ha en matte lärare som börjar säga matte tal på kinesiska. Men skoldagen gick snabbt när vi bara har några lektioner och vi slutar kl. 13 på fredagar. Inför helgen har jag inte planerat något annat än att fara med några vänner på bio och se på the change-up. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske ha en mysig fredag kväll för mig själv och med familjen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback