Awesome lördag

Dagen på bio, stan och subway med: Lelle, Sundris, Becka, Emma och Tintin har varit awesome ♥ Jag tror inte att jag har skrattat så mycket på flera dagar, man har alltid roligt med dessa personer och vilken humor ni har. Johnny English var en bra film och rekommenderas om man inte har sett den, en bra komedi. Jag tänkte ta några bilder idag, men tyvärr blev det nästan inga bilder alls men man behöver inte ta bilder varje gång. På H&M köpte jag 12 par örhängen för 4.95 € (ungefär 50.00 kr) det var billigt för att vara så många örhängen. Jag har inte haft i några örhängen på kanske ett halvår, så därför köpte jag idag så jag har något att ha i örat. Dagarna går så snabbt, snart är höstlovet slut, man får hoppas att man hinner med allt man ska göra nästa vecka, jag ska börja läsa på prov, fara till gym och zumba, kanske filmkväll hos någon och sen fest på lördag. Men bättre än att bara vara hemma och slappa. Nu resten av kvällen ska jag inte göra något speciellt. Och ni ska alla ha en bra lördag kväll.


Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

det har jag :)

har du?

2011-10-22 @ 19:53:27
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

gött :D

2011-10-22 @ 20:00:44
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: anneli- anneliswebb.blogg.se

:)



Hoppas du får en bra dag ! <3

2011-10-23 @ 10:31:59
URL: http://anneliswebb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback