Beslutsångest!

Ojj nu har jag beslutsångest!!! Både Meps, Becka och Tintin vill vara min modell men jag vet inte vem jag ska ta. Är det någon av er som har passligt någon dag, helst en helg? Det ska lämnas in senaste den 18.12 och det är ingen skillnad om nån av er kommer hem till mig eller om jag kommer hem till nån er och gör uppsättningen. Jag kan säkert gör den på alla så får jag öva mig, men jag behöver en som kan vara min riktiga modell som ska vara med på bild som ska lämnas in till skolan. Är det någon skillnad vem av er som jag väljer? Alla har ju sådant hår som man behöver för att göra uppsättningen. Jag kan inte bestämma mig...


Kommentarer
Postat av: Tintin

För mig är inte det någon skillnad :) du kan nog göra på Meps/Becka på riktigt och bara öva på mitt hår (;

2011-11-28 @ 17:54:33
URL: http://phototintin.blogg.se/
Postat av: MEPS

välj bara nån :)

2011-11-29 @ 17:59:44
URL: http://thisismeps.blogg.se/
Postat av: becka

Vi har frissa festin hos dig madde så får du la på oss alla tre å så väljer du sedan vilken du andvänder:)

2011-11-29 @ 20:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback