Presentera mig själv

Dag 01 - Presentera mig själv:

Mitt namn är Madeleine, men jag har alltid blivit kallad Madde, jag har haft många smeknamn i mitt liv. Jag är 16 år och fyller år den 10 juli så nästa sommar fyller jag 17. Jag är oftast glad, och skrattar åt det mesta. Mina framtidsplaner är att bli frisör, kanske flytta utomlands, fara ut och resa till olika länder och mer vet jag inte ännu. Jag har ingen speciell musik smak utan lyssnar på allt möjligt. På min fritid hittar jag på något skoj med mina vänner, eller är med mina husdjur. Jag har fyra söta kaniner, percy, molly, julia och mimmi. Jag gillar att ta bilder, någon gång i framtiden tänkte jag skaffa en systemkamera. Jag vet inte vad jag ska skriva mer, ni får fråga om ni vill veta mer om mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback