Skönt med fredag ♥

Det har varit en helt okej dag, men jobbigt i skolan men jag skriver ingen kommentar om det... Men i alla fall skönt att det är fredag nu. Men tråkigt när man inte vet vad man ska göra, de flesta vänner är på en filmkväll i deras skola men man kan inte fara på den när man inte går i den skolan längre, måste försöka hitta på något att göra här hemma ikväll, ska sitta i soffan, se på idol och dricka glögg. Det blir en hemmakväll för mig idag. I helgen ska vet jag inget annat än att på söndag ska jag fara till stan på julöppning med några vänner. Får se vad man hittar på för något kul denna helg. Men nu har jag inget mer att skriva. Ha en bra fredag kväll.


Kommentarer
Postat av: ♥magiclisa♥

- jadå :) Själv?

2011-11-18 @ 18:35:04
URL: http://magiclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback