Shoppat kläder

Igår var den den 11.11.11 och det var inte riktigt min dag. Dagen i skolan var väl helt okej, förutom att vi hade ett samhällslära prov som gick sådär, man kan ju hoppas på att man blir godkänd. Igår kväll hade jag inte så lust att blogga så därför blev det inte så många inlägg. Nu är det lördag och jag har nyss kommit hem från stan, jag köpte en svart jacka från Seppälä, en tröja från Gina Tricot och en svart halsduk från H&M, några nödvändiga klädesplagg som jag behövde nu när det börjar bli kallare utomhus. Egentligen har jag mycket jag skulle behöva, men jag har inte så mycket pengar just nu, måste vänta några dagar tills jag får mer, men jag ska snart fara och shoppa igen. Jag skulle behöva köpa t.ex hårfärg för jag skulle måste färga min utväxt, men det kommer bli svårt att hitta någon färg som är exakt samma färg som hårförlängningen, för annars ser det inte bra ut och inte passar det att ha sitt riktiga hår en färg och så är det en annan färg på hårförläningen. Men tänk om man hade så mycket pengar så man skulle kunna shoppa allt vad man vill ha och allt man behöver, tror att jag får fortsätta drömma om det. Nu ska jag lägga upp en bild på det jag köpte.


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Ny blogg! gabrielladaffours.blogg.se

följ mig där istället! ♥

Kram

2011-11-13 @ 09:24:48
URL: http://gabrielladaffours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback