Längtar till helgen

Nu är man hemma... jag stannade kvar efter att skolan hade slutat för att tvätta hår + löshåret. Idag har vi börjat med uppsättningar, vi gjorde en "svinrygg" som de kallas, det var svårare än vad det såg ut men det blev väl helt bra till sist efter att man hade kämpat i några timmar. Och så har vi haft brandövning i skolan, det har varit en random dag. Imorgon blir det jobbig dag, "alla vi som gillar torsdagar" eller så inte, jag längtar bara tills det blir helg. Då ska jag fara med några vänner på bio och se på Breaking Dawn Part One. Men just nu är det onsdag och jag ska inte göra något speciellt, och det är ju lilla jul i helgen det ska vi inte glömma bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback