Ingen skola (a)

Känslan när man får veta att man inte behöver fara till skolan p.g.a att vi har ingen lärare, och kan inte ha lektioner, ledig dag, och på onsdag då. Skönt det ska vara att vara ledig från skolan i två dagar, inte ofta man får vara ledig på en tisdag och onsdag. Nu är det tisdag och jag ska ha sovmorgon, sen på dagen vet inte vad jag ska göra, men man hittar väl på något. Det finns inte så mycket man kan göra när man är hemma, men det är bättre än att vara i skolan och ha lektioner. Men nu ska jag inte skriva mera för ikväll, tror att jag ska börja lägga mig till sängs snart, man är trött när man har stigit upp tidigt på en måndag morgon, men jag ska ha sovmorgon. Och ni ska ha en awesome dag.


Kommentarer
Postat av: MEPS

"Vi som tycker det är orättvist då Madde får ha sovmorgon"

2011-11-15 @ 20:36:09
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback