En tröttsam skoldag

För en stund sen kom man hem efter att har slutat en lång och tröttsam skoldag. Man var så trött så man somnade nästan på lektionerna, och inte hände det något intressant idag, förutom att vi fick vara i datasalen på finska lektionen, vad gör man när man har lektion i datasalen... man är inloggad på facebook. Jag kan erkänna att jag är en facebooknörd. Ikväll ska jag inte göra något speciellt, en slapp hemma kväll får det väl bli. Men imorgon är det fredag och då blir det bio med några vänner och se på Twilight, längtar tills imorgon efter skolan. Men nu tror jag att jag ska ta något att äta har inte ätit på flera timmar. Jag gillar inte tordagar, det enda som är bra att det snart är fredag. Oj jag tänkte nästan glömma att säga att jag är lycklig som fick bra i samhällslära kursen, jag trodde det skulle gå sämre än vad det gick, lite stolt får man ju vara över sig själv.


Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

vad önskar du dig i julklapp? :D

Min önskelista finns på bloggen ^_^



/ http://smnmode.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback