Stan och café

Dagen började med att vi hade bara några lektioner skola och så slutade vi klockan 12.15, vi fick göra en hårvårdsbehandling på varandra, det var nice. Sen efter skolan gick jag till stan med Emz och vi satt och åt gott på Arnolds. Nu ikväll har jag klippt färdig min frisör läxa på dockan, och så har jag varit med mamma och shoppat ett par skor som behövs nu när det börjar bli kallare. De kostade 50 euro och är ungefär 500 kr. Denna vecka har börjat bra, och det har varit en helt bra måndag. På onsdag får vi vara hemma från skolan skönt, men det är bra att ha en bra start på veckan, så kommer man igång. Nu ska jag inte göra så mycket mer ikväll förutom slappa.

Jag lägger upp en bild på mina nya skor.
Ni får kommentera vad ni tycker om dem!


Kommentarer
Postat av: MEPS

ja vill å ha ARnolds!!! hödu ska vi all fa på ulöppning iår? ja ha hörd att de e på sönda? :))))



Nice skor!

2011-11-14 @ 20:35:53
URL: http://thisismeps.blogg.se/
Postat av: Anonym

de ser mysiga ut. säkert sköna att strossa runt i i vintersäsongens ruggigaste och kallaste tillfällen. ägg

2011-11-16 @ 20:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback