Bilder från filmkvällen <3

Nu laddar jag upp bilder från filmkvällen igår. ^^
Synd att Tintin & Johanna inte kunde komma men det var en kul kväll i alla fall.
Vi är lika galna som alltid och vi kan inte ha roligare än vad vi har. (:
Filmkvällen var bäst med er mina sötisar! ♥
Bilder från filmkvällen:


" Jordgubbar hos Nicole "


" Anne med sin nya systemkamera "


" Coola typer med coola kameror "


" Och här har vi Nea med sina miner "


" Och här har vi söta Meps "


" Lika galna med sina systemkameror "


" Söötisarna "


" En av de normala bilderna säger vi "


" Kan man bli galnare? Tror inte det "


" Naaw söta Jen & Anne "


" Nicole, Becka, Jen & Anne hoppar "


" Där hann inte alla med "


" Becka & Nicole "


" Lelle ligger på bilen "


" Meps & Lelle på en gammal rostig bil "

" Uppe på en sten och har kul "


" Sanning och konsekvens"



" Våra skor "

Det där var inte alla bilder... Tog över 150 bilder igår men kanske laddar upp mera senare ^^
Tack alla för en härlig kväll kunde inte bli bättre! <3

Kommentarer
Postat av: Annulieee

va sitter jag i höger och skriker för? och den där me system kameran i handen med becka haha, de ser ut som om jag sku va vit ögd, ahahahahaaa

gälit och roligt xD

2011-05-14 @ 20:00:43
URL: http://annuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback