Matte prov...

Hejj. ^^
Tyvärr hade jag inte tid att blogga igår kväll.
Övade till matte provet som vi har imorgon.
Och kommer inte blogga så mycket ikväll heller + kan inte fara på innebandy träningen.
Imorgon är det sista provet vi har i 9:an så jag måste plugga för jag vill ha bra i det.
Bara det inte är för svårt jag e ju inte så bra på matte...

Men så här har dagen varit:
På gympa - "löptest" och frisbeegolf (stavning)
Engelska - Var på interntet och sökte om Washington D.C
Studiehandledning - Gjorde några papper om arbeten o.s.v
Tyska - Spelade spel hela lektionen.

Det var så härligt att vara utomhus på gympa på morgonen.
Det var varmt väder och så blåste det lite men sommarfeelis! (:
Nu är det snart bara två veckor kvar av skolan.
Vill ha sommarlov nu !!! <3

*Suck* nu måste jag öva till matte provet.

Hej dåå ^^





Kommentarer
Postat av: Sofie

gullig blogg

2011-05-18 @ 17:01:36
URL: http://www.nattstad.se/tresmåapor
Postat av: MEPS

HOPPSANNN ja råka skick en tom kommentar :) sori!



sv: taaack, som du då!

2011-05-18 @ 20:07:29
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback