Namn förslag

Här är olika namn förslag som jag har fått!
Snart har jag svårt att bestämma mig vad min kanin ska börja heta.
Men jag och min bror har funderat mest på Percy.
Ahh kan inte bestämma mig finns så många förslag jag har fått av alla.
Vill helst ha ett ovanligt namn och kanske engelskt.
Vad tycker ni? Hjälp! :33


namn: Percy Jackson
Diskmedle
Paradise Oskar
mister Rabbit
Gobbin
Häran
KarlJohan
Bengt
BoGustav
Bert
Engelbrekt
Staffan
NilsOskar
Jörgen
Osten
Nisse
Bosse
Lasse

Mårten
Svampen
Ingmar
Alf
Helge
Spanjoren
Lamppon
Duracellpupun
Mats
Sten
Hasse
Jan-Erik
Jonas
Martin
Kjell

Simon
Anders
Henrik
Lurvbollin
No name
Yrvädre
elo så kan du ta nå normalare namn

Men komigen ! Di glömd ju de bästa och mest uppenbaraste namnen eveeer;
Sam
Dean
Cass

NEEEJ PERCY XD OMG HJÖLP han får bara döpas ti de om han e otrolit snygg :'D

hahahhaha döp honom till
"Anders" efter prästin i kvevlax xD

Det var många förslag... 

Kommentarer
Postat av: MEPS

JAAAAAAAAAAAAAAAAA döp honom ti DEAN <3<3<3<3



Ale föreslår: Mandarinen elo Kiwi

2011-06-15 @ 14:10:57
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback