Tack! :)

Ett kort inlägg här och nu:
Jag tänkte bara säga tack för alla kommentarer + jag har fått besöksrekord igen!
Inte trodde jag att det var så många som läser min blogg och gillar den :)
Några ville att jag ska lägga upp mera bilder och snart ska jag ladda upp mera bilder men jag har en ganska dålig kamera och då fotar jag inte lika mycket men ska ladda den ny ska jag kan ta några bilder.
Men efter att jag har sommarjobbat i slutet av juli och fått pengar så ska jag köpa en ny och en bättre...
Det kommer mera bilder snart om ni orkar vänta en liten stund :)
Tack för mejj! ;D


Kommentarer
Postat av: Caramellus

Vad kul med besöks rekord =)

2011-06-10 @ 11:13:37
URL: http://caramellus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback