Sommar vädret ♥

Go'kväll :)

Hur är det med er? Det är bara bra med mig.
Det har varit awesome väder hela dagen och jag har t.o.m blivit liite brunare.
Varmt och härligt, jag har varit utomhus hela dagen. 
Nu ska jag inte göra något speciellt, ska snart se på House. 
Imorgon ska jag fara med kusinerna till Fantasypark (en vattenpark här i Jeppis) 
Jag har varit där några gånger men det ska vara likadant väder imorgon. 

På torsdag kväll kanke jag och familjen far till villan.
Men det beror på hur vädret kommer att vara. 
Men det är sommar feelis mycket värme... 

Ha en bra kväll :)


 

Kommentarer
Postat av: vonskareng

fantastiskt väder här med!!



skicka så många du kan, blir roligare då :D (inte för att jag är ett proffs med photoshop, men jag försöker lära mig iaf xD )

2011-06-28 @ 21:50:12
URL: http://vonskareng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback