Härlig filmkväll <3

Filmkvällen är över men det har varit en härlig kväll med underbara kompisar :)
Men vädret var ganska weird, det har både varit bra och dåligt, tur att vi hann se filmen färdigt innan det började åska. Paranormal activity var helt okej, men slutet var bäst i filmen. Men jag tyckte att tvåan som jag såg på bio för ganska länge sen var liite bättre än den första, men det var nästan lika bra båda två. Några nya bilder och vidor har jag också tagit, så jag ska lägga upp några bilder här. Men videorna är ganska crazy så de lägger jag inte upp på bloggen. Hörni vi måste ha en filmkväll snart igen. Och tack för alla presenter :)

Här är några bilder från filmkvällen:

















Tack för en härlig kväll alla underbara kompisar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback