Tårtor och fester

Nu har jag kommit hem från Nea och alla konfirmationsfester som jag har varit på idag. Först var jag och Nea och hälsade på hos Lelle, sen var vi till Johanna och Sundris var också där och så gick vi sen till Tintin, och efter att vi hade ätit tårtor och chokladpajer for vi till Annuli där vi fick äta ännu mera smörgåstårta och annat gott som de hade. Efteråt for jag och Sundris hem till Nea där vi var några timmar tills de hämtade oss och nu har jag kommit hem och sitter här uppe på mitt rum och är mätt. Man har nog ätit tillräckligt mycket med tårta, smörgåstårta och annat gott så det räcker. Det har varit en awesome dag och några bilder har jag tagit. Det blev ganska bråttomt så jag hann inte ta någon bild på Tintin men hoppas det inte gör något, men ni var alla så fina i era klänningar och GRATTIS igen alla till konfirmationen! :)

Imorgon ska jag fara med Nea och Sundris till stan för att köpa biljetter till Harry Potter premiären som är den 13 juli. Och så får vi se om jag hittar något att shoppa på rea...

Här är några bilder från dagen:



Lelle



Johanna



Annuli



Nea och Lelle



Jag och Lelle

Det var de bilderna som jag tog idag =)

Kommentarer
Postat av: ann <3

Så bra bilder och så snygg header x3 nu blev ju jag typ avis ^^

2011-07-03 @ 21:51:35
URL: http://annuli.blogg.se/
Postat av: Sondris

Aww. Det var en aWeSoMe dag (:

Stan imr ♥

2011-07-03 @ 22:59:13
URL: http://ailove.blogg.se/
Postat av: alva [sweetestmemories]

Sv: Åh tack så hemskt mycket! :D



Ja, gärna! Säg till när du följer mig så följer jag dig! :)

2011-07-04 @ 11:13:50
URL: http://sweetestmemories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback