Söndag

Godmorgon!

Eller det kanske inte är morgon för er men jag vaknade för ca en timme sen, så för mig så är det morgon ännu när jag inte har varit uppe så länge. Idag ska jag inte göra så mycket annat än att föra tillbaka filmen som jag var och hyrde igår och börja göra en packlista och packa väskan, för snart far jag och nea till Hangö i ca fem dagar. Det blir mycket man måste ta med sig när vi ska vara borta ganska många dagar. Någon av er som har varit till Hangö? Det är ett fint ställe på sommaren och det finns bra och många simstränder där. Jag och nea ska ta tåget dit och vi far redan på onsdag morgon.

Är det någon som skulle vilja hitta på något att göra idag?
Isåfall är det bara att smsa eller ringa mig...



Ha en bra dag! =)


Kommentarer
Postat av: vonskareng

aldrig hört talas om hangö :P weeell... jag kan inte gör aså mycket eftersom att jag inte får lämna huset xD men jag skriver ändå alltid vad jag gör på bloggen haha :D ha en fin dag med packningen & allt!

2011-07-24 @ 13:51:41
URL: http://vonskareng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback