Sommar jobb

Hej hej! :)

Sorry för en liten dålig uppdatering. Igår hade jag inte tid när jag fyllde år och idag har jag varit och plockat jordgubbar (sommarjobb) men nästa vecka börjar mitt riktiga sommarjobb, att vara lekledare på simskolan och springa runt och leka med barnen, undrar hur det kommer att gå?! Och när jag hade kommit hem från jordgubbsplockningen så var jag och badade med kusinerna. Vilken hetta det har varit idag, speciellt när jag var och plockade jordgubbar jag var där ca tre timmar och jag ska fara dit några dagar den här veckan.

Höjdpunkter denna vecka:

• Harry Potter premiär
• Filmkväll hos Johanna
• Pengar från sommarjobb

Och om ca två-tre veckor ska jag och nea fara till Hangö.
Det kommer bli så kul, längtar tills dess! :)

Det här sommarlovet har varit och kommer bli det bästa hittills.



Ha en fortsatt trevlig kväll! =)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det är ju typ skit roligt att plocka jordgubbar! :-)

2011-07-11 @ 20:55:44
URL: http://fallizeh.webblogg.se/
Postat av: Sondris

Svar; He va helt fun i sweden ^w^

Vad ska du o nea gör i Hangö ? ;3

2011-07-11 @ 21:58:35
URL: http://ailove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback