Fredag + Shopping

Idag har jag varit och shoppat.
Det jag shoppade är jeansshorts, bikini, underkläder, regnkläder och några presenter åt kompisarna. Jag slösade nästan upp alla mina pengar som jag hade i plånboken. Men är nöjd att jag hittade det jag behövde och allt jag köpte var på rea, så det var ganska billigt.
Dagen började bra tills det började regna och nu åskar det. Men det är ändå ganska mysigt. I mitt horoskop stod det att jag kommer ha en dålig dag men dagen har varit både bra och dålig så det stämmer inte riktigt. 
Nu ikväll ska jag inte göra något speciellt äta smått & gott för det är ju fredag. 

Här är bilder på det jag har shoppat:

 

 



+ Några presenter!

Ha en bra fredag och helg =)

Kommentarer
Postat av: vonskareng

myyycket fint!!



jaa alltså bilderna blir typ pyttesmå haha, men när man fotar med kameran och öppnar i ex paint så ser man hur STORA de är i full storlek. och det är den storleken som blir lättast att arbeta med :D svårt att få en header som är bra i den lilla storleken :P

2011-07-01 @ 15:24:58
URL: http://vonskareng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback