Carpella med Nea

Godkväll.

Nu har mina småkusiner farit hem och jag sitter här uppe i mitt rum (det är varmt här inne och det är lika varmt där ute) Puuh jag smälter upp snart i den här värmen.  Dagen har varit ganska kul --> jag for och simmade med Nea till Carpella, och vi var där några timmar och slappade på stranden. Och skönt det var när det blåste när vi körde med moped. Sen när jag hade kommit hem så åt jag mat och så kom småkusinerna till oss, och de for hem för en stund sen. Det har varit mycket att gör hela dagen.

Imorgon ska jag fara med familjen till Storsand och senare på kvällen far jag med Nea till Åminne. Ingen annan ville joina oss men vi kanske träffar nån man känner för det gör man ju alltid. Och jag tror tyvärr inte att jag hinner blogga något imorgon men får se. Jag har inte tagit några bilder idag men jag tar med kameran imorgon.

Ha en bra kväll! :)



Kommentarer
Postat av: daniella

SV; tack så mycket! :)

2011-07-07 @ 21:50:49
URL: http://daniellacamilla.blogg.se/
Postat av: daniella

SV; Härligt! Min dag har vart grym :)

2011-07-07 @ 21:52:14
URL: http://daniellacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback