Torsdag ..

Det är så jobbigt att stiga upp tidigt på morgonen, när man bara vill sova. Och ser att det är värsta vädret där ute. Men nej då måste man stiga upp tidigt och stå i dåligt väder och vänta på bussen, och sen fara till skolan!
 Den här veckan har gått så långsamt..
Men idag har det gått ganska snabbt, för att först hade vi tillval, jag hade huslig ekonomi, sen en matte timme och resten av dagen for vi till vasa yrkesinstitut. Det var helt okej där men inte riktigt som jag hade tänkt mig. För det första vad det helt tomt där och ganska tråkiga yrken och sånt som de berättade om. Men vi fick i alla fall smaka på några drycker de hade lagat och en efterrätt som var ganska god.
Och nu när jag har kommit hem, fick jag höra att de som far hem med bussen, har fastnat för att bussen gick sönder... Men jag kom hem med bil så jag missade det^^
Det var kanske den trejde gången som bussen har gått sönder, som sagt vi har dåliga bussar!!

Ikväll ska jag inte göra något speciellt än att lata mig.
Göra lite läxor, läsa vampire diaries och kanske kolla på tv.
Jag vill att det ska vara helg nu så att man får vara ledig några dagar och inte fara till skolan nästa dag! :)



Jag måste snart ta några nya bilder, bara min kamera skulle fungera!
Det får bli några gamla bilder här så länge.. Hoppas ni överlever!!


Kommentarer
Postat av: Antonkatinka

Excellent site!

2011-11-03 @ 15:04:58
URL: http://antonkatinka.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback