Tisdag ..

Jobbigt att stiga upp tidigt igen.. det är det alltid..
Det har varit en lat dag i skolan.
Först på rella, skrev vi bara, på finska rättade vi läxan, på a-tillval på it gjorde använde vi access programmet, på modde skrev vi en novell på datorn och på matte skrev vi teori.
Det var allt vi gjorde i skolan. Och nu har jag kommit hem för en stund sen.
Nu ska jag snart äta lite mat, och sen ska jag till lågis på zumba med Alexandra! (y) 
Det ska jag göra ikväll och sen se på tv och blogga.
Och jag har bara en läxa tills imorgon och det är tyska.
Det blir en bra skoldag imorgon. Först ska vi fara till yrkesakademin på studiebesök, i ca tre timmar, efter det ska vi till gymnasiet en timme och sen har jag två timmar a-tillval tyska...
Och snart är det fredag (y) :)



Bild på mig som jag tog för en stund sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback