Onsdag ..

Den här dagen började med att bussen var försenad och hade fastnat i smedsby i en snödriva -.-''
så jag åkte med pappa till skolan istället.. och då hämtade vi Alexandra.. och sen iväg i full fart till skolan.
Jag skulle fara till yrkesakademin på studiebesök så jag ville inte komma för sent till morgonsamlingen.
Men jag hade tur för det var några minuter kvar när vi kom fram till skolan.
Och i yrkesakademin var det kul, jag var på "skönhetsstigen" alltså frisör. Och man fick fixa håret på varandra och en hudbehandling för händerna. Det var kul där. Vi var där ca tre timmar^^ Och vecka sju ska jag dit på prao, hoppas vi får ha lika kul då.

Nu ska jag snart fara på innebandy "träningen" om ca en timme.
Och efter det ska jag duscha och göra läxorna..
Men det ska jag göra ikväll!

Och imorgon ska jag till stan med kompisan! Det kmr bli kul ;D



Dagens fula bild på mig ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback