Första dan i skolan!

För några timmar sen kom jag hem från skolan.
Det var jobbigt att stiga upp tidigt ca klockan 07.00 och sedan stå i snöovädret och vänta på bussen.
Som tur var det inte kallt ute!
Men dagen har varit helt okej, men det bästa var att träffa de jag inte träffat på jullovet.
Vi började med två fysiktimmat, där skrev vi i häften och kollade på en kort film om elektricitet. På biologi skrev vi i häftet och gjorde några uppgifter. På finska hade vi en vikare (som är bättre än vår lärare) då gjorde vi några sidor på ett papper. På modersmål gjorde vi några uppgifter på ett papper, och imr ska vi skriva en kort novell.
Den här skoldagen var helt okej!!

Men nu när jag är hemma ska jag inte göra så mycket, eftersom jag är ganska trött (blir det när man stiger upp så tidigt) vet inte vad jag ska göra idag, se på tv och vara på datorn^^



Tyvärr inga nya bilder tagna än^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback