Fredag och helg! :)

Vad jag har längtat till helgen, skönt det ska vara att bara vara hemma och sova!!
Den här veckan har gått så trögt och långsamt. (speciellt idag)
Först hade vi biologi, där somnade man nästan.. på modde skrev vi en novell, på samhällslära skrev vi i häftet, på finska hade vi en jätte svår läsförståelse, på matte räknade vi några uppgifter och på hälsokunskap så kollade vi på en film som var gjord i tyskland. (jag var sjuk när de började att se den) så jag vet inte riktigt vad den handlar om. En ganska tråkig skoldag var det, skönt att komma hem!
Nu ska jag snart gå i duschen, och sen ska jag se på tv och äta mig mätt på godis och annat gott^^

Fredag!! (y)


Kommentarer
Postat av: MEPS

freeedaaaag <3

2011-01-14 @ 20:10:41
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback