Everybody's changing. :)

Everybody's changing fastnar i mitt huvud hela tiden.. Men den är så bra! :)
Och med Olle Hedberg så är den bäst!
Men den finns inte på spotify så jag måste höra den via youtube.
Alla låtar som Olle sjungit i idol är bra men den här är den bästa..
Men lite dåligt när man måste använda youtube, och inte kan använda mp3..
För att låtarna inte går att ladda ner, och de finns inte på cd-skiva ännu.
Men Olle ska släppa en skiva snart om några veckor!
Jag måste köpa den då... :)

   

Kolla in hans smile! ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du spotify me tid elo utan?

2011-01-18 @ 20:07:23
Postat av: Madde

Jag har det gratis en tid sen måste man betala för det tror jag^^ men det är bara ett test!

2011-01-18 @ 21:38:13
URL: http://livetformadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback