Mina julklappar

Julafton igår var helt najs. Vi hade två skojjiga tomtar hos oss, jag vet inte vem det var men jag tror att de kände mig (jag måste ta reda på vem det var) men i alla fall jag är nöjd över mina julklappar det jag fick var: Parfym, smink, smycken, sockor, handskar, ögonfransböjare, klocka, biobiljetter, handkrämer, två presentkort ett till gina tricot och ett till glitter, ögonskugga, manikyrsaker och en bra plattång (eller formningsjärn eftersom man kan göra annat än att platta håret med den) men det är en julklapp som jag inte fått ännu som kommer på posten någon dag, så det är bara att vänta. Men nu har jag äntligen en ordentlig och bra plattång som man också kan locka håret med, och så fick jag mina manikyrsaker som jag ville ha så jag kan göra manikyr på mig själv och på andra. Synd att det är jul bara en gång om året men jag fyller ju i juli så då får man önska sig något mer.

Men här kommer en bild på allt som jag fick:


Kommentarer
Postat av: ♥magiclisa♥

- detsamma!

2011-12-25 @ 15:09:19
URL: http://magiclisa.blogg.se/
Postat av: ♥magiclisa♥

- detsamma!

2011-12-25 @ 15:09:33
URL: http://magiclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback