Nödvändiga saker och klädesplagg

Igår for jag till stan en sväng för att shoppa lite nödvändiga saker. Och så träffade jag nea och meps, det blev en liten pratstund. Men nu har jag slösat upp lite från mitt ena presentkort och lite pengar som jag fått, jag köpte ett bälte på rea (gina tricot), en huppare på rea (jim&jill) och två par jeans (gina tricot) Men nu har jag det jag behöver, men jag ska till stan någon dag igen och passa på att shoppa nu när det är rea. Jag ska lägga upp några bilder på det jag köpt, och kommentera gärna vad ni tycker.









Jag har lust att shoppa ännu mer...

Kommentarer
Postat av: MEPS

naajs :D :D

2011-12-28 @ 15:53:16
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback