Meps gästbloggar

Hejhej maddes bloggläsare!
Just nu står Madde och påtar i mitt hår, för hon lagar en sk svinrygg xD
Mitt hår stod just ut såhär:




Jättesnyggt jag vet!!!!!
jUST NU SER DET BETYDLIGT SNYGGARE UT OCH JAG TYCKER INTE OM CAPSLOCK!!!!!!!
Såhär ser det ut för tillfället:


Madde försökte just fota min frisyr med en kamera som lät som en gräsklippare.
Just for your information.
jag gissar att det dyker upp lite bättre bilder än webcam.

"man sko bord kunn ring till en kamera då man har tappa bort den" sa Madde
Håller med xD

//MEPS, den fantastiska bloggerskan som ni hittar på thisismepsblogg.se

Kommentarer
Postat av: Gabriella

sv; det är lungt, det är bra med mig!

Idag spelade jag match (:

2011-12-03 @ 19:41:56
URL: http://gabrielladaffours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback