Måndag ^^

Skönt det har varit att få sova till klockan halv 12 på en måndag. Man behövde inte stiga upp tidigt och fara till skolan, ensam hemma har man fått vara tills nu när brorsan kom hem. jag har inte gjort så mycket annat än gjort en självstudie uppgift, fotat några ego pics på mig själv, suttit framför datan och lyssnat på musik. Det finns inte så mycket man kan göra här hemma heller helt själv, så då är det bara att slappa. Ikväll ska jag kanske klippa mina brorsors hår och kanske färga mammas hår, eller så gör jag det imorgon får se. Men det är kul att vara frisör på fritiden och man måste ju öva så går det ju bättre sen i skolan. Nä nu ska jag göra något annat än att sitta framför datan hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback