Gott nytt år! :D

GOTT NYTT ÅR !!! ♥

Sista dagen av detta året nu och ikväll blir det nyårsfest hos nea med de bästa som finns. Och så blir det ju också övernattning för några personer, och jag är en av dem. Det kommer bli kul att fira nyår med de bästa, för varje år jag har firat nyår med familjen som tradition men imorgon blir det helt annat. Jag tror inte att jag kommer ha något nyårslöfte för jag kommer ändå inte kunna hålla det, jag har försökt ha varje år men det misslyckas alltid. Det kanske märks att jag inte bloggar lika mycket som förut nu men så är det om man har mycket att göra och inte hinner sitta vid datan och blogga. Men nu ska jag sätta kameran på laddning så jag kan fota några "normala" bilder hos nea ikväll.


Kommentarer
Postat av: MEPS

"varje år jag har firat nyår med familjen som tradition men IGÅR blir det annat"

heheheh stavfel //språkpolisen MEN GOTT NYTT ÅR!!!!!!! :D

2011-12-31 @ 16:43:40
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback