Den 13 december

Idag är det den 13 december och lucia. Vi började skolan klockan 08 men nu har vi slutat och jag sitter här framför datan och väntar på att tiden ska gå, om ca en timme så ska jag ta bussen hem. Måste börja läsa till prov när jag kommer hem, skulle inte orka men man måste väl så man åtminstone blir godkänd på proven som vi har på torsdag och fredag, tre prov på två dagar blää. I skolan idag har vi lärt oss att göra en dubbelsidig svinrygg och sen tvättade en kompis håret på mig. Men jag vill hem men jag kommer hem först klockan 14. Men vi fick sluta tidigare än vanligt så det är skönt. Men ikväll blir det väl att plugga då och sen se på lucia i byn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback