Chill torsdag

Dagen började med att man steg upp tidigt för att fara till skolan och ha tre lektioner finska, men egentligen hade vi bara två för vi fick ha håltimme den sista finska lektionen, sen hade vi matte provet som gick helt bra och så fick vi ha håltimme igen efter det, och sen hade vi tre lektioner konst och kultur där vi bara "klåttade" med några akvarellfärger. Det var en lång skoldag men skönt att ha håltimmar ibland, men det är lika mörkt när man far till skolan och när man kommer hem.

Nu ikväll har jag inte gjort något speciellt, funderat på hur mycket jag har att göra denna vecka som kommer. Snart är det helg och då ska jag kanske hitta på något med vännerna, får se hur det blir med det och om vi kommer på något kul, sen ska jag klippa både mina två småbröder och några personer till, sen ska jag göra en uppsättning på några modeller, på måndag och tisdag är jag ledig från skolan och så har vi ungefär 3-4 prov nästa vecka, och så ska jennifer ha filmkväll och nästa helg på lördag är det fest. Och hur ska jag ha tid att hinna med allt, men ska ändå bli skönt att det är fredag imorgon.

Jaa vad ska man mer skriva, jag har inget mer att säga just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback