Pizza och dåligt väder

Nu är jag hemma, kom hem från Jakobstad för några timmar sen. De hade gjort många gosaker som t.ex smörgåstårta som var jätte gott. Jag har lagt upp en bild på den längre ner på bloggen på inlägget "dagens bilder". Dopet gick bra och några bilder har jag tagit som jag också har lagt upp. När vi kom hem så började det ösregna och jag blev genomblöt så jag fick ta mig en dusch. Och nu har jag nyss ätit pizza och jag är så mätt så jag kommer inte bli hungrig nu på ett tag. Resten av kvällen ska jag se på någon serie. Btw tack för alla frågor jag har fått, jag svarar på dem imorgon och om ni vill kan ni fråga mer och jag svarar ärligt på allt.



Hur mår ni då? =)


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Hejhej ! :D jag följer dig på bloglovin nu:) följ gärna mig med:)

2011-08-07 @ 21:58:25
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Eriica (baaraeriica.blogg.se.se ღ

usch med dålöigt väder nu på sommaren..

2011-08-09 @ 10:52:06
URL: http://baaraeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback