Biffar med potatis och sallad

Jag har inte kunnat blogga tidigare idag för vi har varit halva dagen utan elström, för det var en transformator här i byn där jag bor som gick sönder inatt och då försvann elströmmen hos alla som bor i samma by som mig. Jag kunde inte logga in på laptopen och blogga så därför har jag inte uppdaterat idag, men när jag inte hade något annat att göra så kollade jag på tv. Det har varit dåligt väder och regnat hela dagen, så man har inte gjort så mycket annat än suttit inne, om man inte vill vara ute när det regnar men regn är inte mitt favoritväder precis. Men nu ikväll har jag varit och ätit god mat hos mommo och moffa. Och jag har nyss kommit hem, det var kul att fara och hälsa på dem när jag inte har träffat dem på mer än en vecka. Det var god mat hos dem, biffar med potatis och sallad. Resten av kvällen ska jag slöa mig och inte göra något.



Vad har ni gjort idag då? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback