Börjat på frisör

Nu är första skoldagen avklarad. Det är mycket bättre och roligare att gå i skolan nu när man har börjat i en ny skola och i en helt ny klass. Mera frihet och praktiska övningar har man + en bra ubildning och ett bra yrke. Idag fick vi tvätta håret på varandra så nu har jag nytvättat hår och behöver inte tvätta det hemma. Nu är det åtminstone roligare att fara till skolan, och imorgon börjar jag ganska sent så då får jag ha sovmorgon innan jag ska stiga upp och fara till skolan. Som sagt jag nu när jag har börjat på frisör så kommer jag att börja blogga mera om det och vilka produkter som är bra för håret, make-up och så vidare. Det kommer bli tre framgångsrika och roliga år på yrkesakademin. Om bara tre år har jag blivit frisör, kan ni tänka er det?



Ser fram emot dessa år på frisör :)

Kommentarer
Postat av: MEPS

yeeyyy privat frissa xD höhö :)

2011-08-16 @ 18:53:40
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback